lördag 24 januari 2015

VIRUS !

Hej!
Har fått virus på min dator! Inte roligt, upptäckte det i måndags när jag skulle blogga och inget fungerade. Lämnade in datorn på Elgiganten där vi har serviceavtal , men det går ju inte fort precis...
Letade fram min gamla dator i onsdags och lyckades till slut få över bilder och göra ett inlägg med nya väskorna från Ceannis. Tyvärr så funkar nu inte länkningen till webbshopen och inte heller kommentarsfältet fungerar. Tack för alla mail och telefonsamtal och tack ni kunder som påpekat detta, annars hade jag ju inte vetat om det. Hoppas nu verkligen att jag får datorn nästa vecka och att viruset är borta. Vad beror sånt på? Någon som vet?
(Om ni vill in i webbshopen så går det  förstås att skriva blommigarutanwebbshop.se i adressfältet.)

Önskar en skön lördagskväll till er alla

Kram  Anncathrine

Inga kommentarer: