tisdag 29 april 2014

Nytt i butiken


Lite vårnytt har kommit till butiken.
I järn är den här fina snörsnurran
med en liten pippi på toppen och
en vacker sax som hänger på sidan.
Det grova snöret är praktiskt till blommor
och jättefint på presentpaketen!

Pris 249 kronor.



Ljuslyktor i färgat glas,
tre olika, vackra färger.
25 kronor/st  eller två för 40 kronor.





De fina vita lejonkrukorna med fat
 finns i 3 storlekar.

Pris 129 kr, 198 kr
och 298 för den största.



Lilla ljuslyktan med nät är så söt i sin enkelhet,
 pris 40 kronor.
En kund idag berättade att hon satt
vitsippor i den och det låter ju jättefint!

Vilket väder vi haft!
Helt fantastiskt!
Lite bortskämd har man blivit
och tycker att det är så här
det ska vara nu, dag efter dag.
Men tyvärr så ska det ju bli sämre imorgon,
typiskt Valborgsmässoväder med andra ord.

Imorgon på Valborgsmässoafton
stänger vi  kl. 14.00.
Första maj stängt.

Sist några ord till er som också har bloggar,
det går inte att kommentera på vissa bloggar
för mig! Nu undrar jag så vad det kan bero på,
ser ju att det finns kommentarer på de här
bloggarna så det kan ju inte vara så för alla.
Undrar om detta händer någon mer än mig?
Jag skriver kommentaren som vanligt,
trycker på publicera men inget händer,
ja, inget annat än att min kommentar är
försvunnen.
Såååå tråkigt, ni tror kanske att jag inte
läser, eller inte vill kommentera,
men så är det ABSOLUT inte!
Nu försökte jag te.x hos dig Anna
med bloggen Channal och även hos
Johanna med Njutbara ting,
blir så arg när det inte funkar!
På några bloggar går det bra.
Vad är det för fel????

Kramar

9 kommentarer:

Channal sa...

Så mycket fint du alltid har i din butik! Trist att dina kommentarer försvinner! Ge dig inte! Tillslut funkar det säkert!

Trevlig valborg! Kramar Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Trots dåliga prognoser lyser solen så fint nu, men det kan ändras snabbt. Jättefina nyheter, snörhållaren skulle vara en perfekt present till någon som har allt.
Och blogger är struligt ibland, jag kommer inte in på alla bloggar vissa dagar. Dyker upp en ruta där det står, hämta igen... Men det brukar fixa sig, prova igen.
Ha en skön valborg
Kramar/AM

Solstrimmor sa...

Snörhållaren var den sötaste jag sett:) Du har så mycket fint i butiken!
Jag har inga problem att kommentera. Hoppas det löser sig för dig.

Ha en fin Valborg!
Kramar från Eva-Mari

Eleonora sa...

Så mycket fina saker du har fått in till butiken. Hoppas de sätter sprätt på affärerna!

Ibland kan det skära sig när man ska kommentera, men det är väl bara att börja om igen kanske.

Sköt om dig och kram
Eleonora

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättemycket fina varor du har i din fina butik.
Ha en fin första Maj.
Kram Lotta

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättemycket fina varor du har i din fina butik.
Ha en fin första Maj.
Kram Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej
Jag hade catering, perfekt när man blir många. Valde: ingefärskryddade kycklingspett, parmaskinka med mozzarella, rostbiff, pastasallad med parmesan, potatissallad med senapsvinegrätt, basilikaaioli, chiabatta, vispat smör och ost. Och så en massa småplock med frukt och annat gott. Alla gillade det.
Ha en fin första maj, jag har inte hämtat mig än!!
Kramar/AM

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så fina saker du visar vännen! Ja här är det bra kallt på nätterna fast solen lyser på dagen...än så länge:) Såär det för mej också ibland med bloggar...Gillar't inte / Kram Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha en fin vecka Ac
Kramar
AnnaMaria