onsdag 26 februari 2014

" Aja baja vita soffan!!! "


AJA BAJA VITA SOFFAN
en uppfostringsbok för de allra yngsta!
Såg ni avsnittet i  Solsidan  när Mickan
skulle bli barnboksförfattare?
Nu har hon blivit det på riktigt!


En riktigt knasig bok om jag ska säga som
jag tycker...
Men ändå så rolig,
instämmer med Fredrik
(maken i tv-serien).
" - Är det ett skämt, eller?"
Det är nog just så man får ta den,
som ett skämt.
.


Nu har vi fått in den igen,
tog snabbt slut på bara några dagar.

Pris 119 kr.

Och ni vet ju att vi gärna skickar varor,
frakten för den här är 12 kr.

Önskar en skön onsdagskväll

Kram

3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag brukar inte titta på Solsidan, men just det avsnittet såg jag. Inte trodde jag att det verkligen skulle bli en bok!?! Har du någon sida där det går att se sortimentet i butiken?
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan tänka mig att den är populär när Mickan skrivit! Vi spelade spelet solsidan i julas, och alla ville vara Fredrik eller Mickan.
Blogger var helt hopplöst idag, höll på med inlägget jättelänge. Hoppade upp något ordprogram som ville rätta, men gjorde allt heltokigt!
Kramar
AnnaMaria

Mia sa...

Jag visste inte att det blev en bok på riktigt.
Nu hoppas jag att jag hinner se den/ köpa innan den tar slut!
Kram