tisdag 12 mars 2013

Nya armband från Syster P


Nya, fina armband från Syster P har kommit.

Croco bow bracelet  cognac

Pris 399 kronor


Croco bow bracelet black
Pris 399 kronor









 Det vanliga Croco bracelet har kommit
i flera härliga vårfärger.

Här är några:

Croco bracelet aqua




Gold orange




Baby pink



Leopard

Silver white

Croco bracelet kostar 399 kronor


Fina, eller hur?
Det svåraste är bara att välja färg...

Ni vet ju också att vi gärna skickar om ni
inte har möjlighet att komma till butiken.
Frakten för 1 armband blir 12 kronor.


Skön tisdagskväll på er,
här blir det en kanna te och Leif GW på tv:n.


Kram

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja man ska inte ha beslutsångest som en viss Carina brukar ha, haha

Sv: Tack för alla fina kommentarer som du lämnar hos mig rara du!
Kram

Livsnjutaren sa...

Står just i detta nu och hackar lök, vitlök och morötter till din pastagratäng! Världen är liten! Har ditt recept framme och så burrar det till i telefonen och där är några rader från dig...... Nästan läskigt! Ha en fin kväll! Här blir det alltså god mat och rödvin ikväll. Det är ju ändå tisdag....;-)))

Rosa i huset i vitt sa...

ha en bra vecka
kram Rosa

Fågel Blå sa...

Åhh så fina armband
Önskar dej en fin dag
Kramar Kathrine

Channal sa...

Riktigt fina! Du har verkligen en underbar affär!

KRAM Anna

Ester sa...

Åh, vill ha, vill ha ;) Tror att jag ska kika lite mer ;) Kram till dig! Ester

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina, jag gillar det rosa. Har köpt mig rosa vårskor också, vet inte riktigt hur jag tänkte där, troligen inte alls, bara faller för rosa.
Och jo, jag har beställt skor och kjol via nätet. Just sandaler passar ju för det mesta. För någon timme sen hade vi minus 20 här, man undrar när det här ska ge sig. Påsk närmar sig och då vill man ju börja greja ute när man är ledig.
Solig kram från ett iskallt Värmland
AnnaMaria