söndag 16 december 2012

Lottningen avslutad


Utlottningen av julklapp nummer två
är avslutad. 

Fick hjälp av vännen K att dra lott,
och det blev...
någon som  nyligen vunnit!
Konstigt, eller hur!
Vi enades om att K skulle dra en ny lott
och då blev det
Marie
med bloggen Marie Maräng
som vann.

Grattis Marie!
Maila din adress så skickar vi paketet.
blommiga.rutan@gmail.com

 


Önskar en skön tredje advent till er alla,
och
snälla ni, försök att inte stressa
för mycket
försök att hinna njuta lite också,
nu i juletid...

Allt behöver inte vara perfekt,
det går bra med lite damm i hörnen,
all mat behöver inte vara hemgjord,
det viktiga är att umgås
och ha det mysigt!
Eller hur!!!!

Hoppas att inte alla förstår att den
här uppmaningen är väldigt mycket
till mig sjäv...



Kram

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Nyss vunnit? Kan det ha varit min lott igen. Heeelt otroligt i så fall, haha.
Stort grattis till fina Marie!! Jag följer hennes blogg så det ska bli spännande att se sedan vad hon vann :)
Ha en fin fortsättning på 3:advent!
kram kram

Channal sa...

Grattis till vinnaren!

Jag tar det lugnt! Jag hinner det jag hinner och vi hjälps åt här hemma!

Fin söndagskväll till dig! KRAM Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Kram,
Regina

Maj sa...

Grattis till vinnaren av detta spännande hemliga paket. //M

Marie maräng sa...

MEN OHh så glad jag blir!!!
Tusen tack för en fin utlottning!
Det är precis vad jag behöver efter denna helg... helt utmattad.

Många kramar från mig!
Kram Marie

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till vinnaren

kram Rosa