onsdag 12 december 2012

Julklappsutlottning


Redan andra veckan i december
och två tända ljus.
Veckorna går i väldig fart!
Det gäller att hänga med....

Dags för utlottning av en
hemlig julklapp igen.
 


I paketet finns det
några olika små fina saker.
Hemliga förstås,
det är ju så det ska vara med julklappar!

Gör så här för att delta i utlottningen:

För 1 lott,
skriv en kommentar i detta inlägg.

För 2 lotter,
skriv en kommentar i detta inlägg
och
bli följare av bloggen.

Du som redan är följare och skriver en kommentar
får naturligtvis 2 lotter.

Har du ingen blogg, eller "konto",
klicka då på "anonym",
men glöm inte skriva ditt namn och mobilnummer
eller mailadress så att vi
kan nå dig om just du vinner utlottningen!


På söndag den 16 /12
drar vi en vinnare.


 


Några har undrat vad första julklappen innehöll,
visar det så fort Carina har fått sitt paket på posten.



Skön onsdagskväll

Kram 

27 kommentarer:

bakom berget sa...

Hej! va spännande med en julutlottning. Jag vill självklart vara med här.
Jag tar TVÅ lotter och hoppas på tur.
Ha det gott!

Kram från Åsa.

Solstrimmor sa...

Jag tror alltid på turen:) Tar två lotter!

Kram Eva-Mari

Maj sa...

Jättefint foto! Vilket härligt paket med så fint papper på....det får gärna Tomten skicka till mig. 2 lotter då jag redan är följare. Trevlig kväll//M

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vad spännande med en till hemlig julklappsutlottning! Klart jag vill vara med igen :) Tar 2 lotter, tack!
Kram & fin fortsättning på veckan

vita drömmar och svarta tassar sa...

Hejsan! va roligt! de blir två lotter för mig för jag följer dig redan...

Ha en fin kväll
kram wivi

vita drömmar och svarta tassar sa...

Hejsan! va roligt! de blir två lotter för mig för jag följer dig redan...

Ha en fin kväll
kram wivi

Syster vit sa...

jösses vad spännande klart jag är med och följare är jag redan så två lotter blir det då. :)
Kram Liselott

Anonym sa...

Hej!

Hemliga paket, är det bästa jag vet!
2 lotter tack, är redan följare..
Ha det så gott önskar Ragna Marie

ragna_marie@hotmail.com

Lilla Källängen sa...

Ja jag gör gärna ett nytt försök med 2 lotter och hoppas att turen är med mig den här gången :-)
Ha en fin kväll
Kram Anneli

mammaxtre sa...

En lott, en med vinst vore toppen
:-)

Parfymista sa...

Jag vill vara med som vanligt. Tar två stycken lotter :-)

Elisabeth M

Enelid vitt och lantligt! sa...

Så spännande.
Jag tar två lotter.
Kram Carita

Mia sa...

Spännande och jättefint paket!! Vill också vara med! Kram

Channal sa...

Håller tummarna för två lotter!
Strålande Lucia till dig! KRAM Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fint inslagen klapp, jag tar också 2 lotter.
Lussekram
AnnaMaria

Eleonora sa...

Ett verkligen vackert julpapper! Så trevligt av dig att göra julklappslotteri! Jag vill gärna vara med och har 2 lotter i beredskap.
Trevlig Lucia. Kram från
Eleonora

Tidevarf sa...

Hej,
Låter superspännande och det får bli en lott, är ganska ny inom detta och har inte kläm på hur det med följare fungerar riktigt.

Titta gärna in till mig och berätta! :)

Önskar en fin lucia.
Kram
Anneli

Felix sa...

Det ser ut som ett mysigt paket! Eftersom jag gillar paket tar jag två lotter för större vinstcans... ;-) Följer dig redan via Bloglovin.

Adventshälsningar
Elisabet

Marie maräng sa...

Klart jag vill vara med... 2 st lotter. TACK!

Önskar dig en fortsatt fin och stämningsfull tid!
Kram Marie

Anonym sa...

Dags för ny tävling igen?!
Gillas!!
Två lotter blir det här då tack.
Hoppas du får en fin lucia!
Kram Pia

Anonym sa...

Oj vad kul och ni har så mycket fina saker! Klart jag blir en följare och hoppas naturligtvis på tur i julklappslotteriet... Kanske är det en Lucia eftersom att det är lucia idag!

Ha en riktigt fin Lucia och god jul på er alla! Med vänlig hälsning Åsa Eliasson (asaeliasson@hotmail.com)

Anonym sa...

Vad roligt det är med alla fina paket ni gör, man blir så glad och inspirerad av dom. Sen är det ju inte sämre att ni har så fina saker i butiken och att ni är så trevliga. Man blir alltid på gott humör när man är i butiken och även när man tittar här på bloggen. Jag tar 2 lotter. Trevlig lucia, advent o jul till er alla.
Nina

♥ Carina ♥ sa...

Kan man ha turen igen tro?
Jag chansar och tackar för två lotter :)

Jag fick mitt paket idag och blev sååå glad. Jag visar på bloggen i morgon :)
Kram

Unknown sa...

Hemlig julklapp vill man inte missa 2 lotter. Så får jag hålla tummarna. Lilla Lucian var sockersöt. Ha en härlig vecka kram Beijan

katha´s kortmakeri sa...

En liten juligturlott till mig tack!
Kram Katha

Alexandra sa...

Högsta önskan i flera år är att ha fått en fin skotsrutig kjol, älskar det rutiga omslagspappret. Tar två lotter och hoppas på tur inför julen :)

bittan sa...

Visst vill jag vara med o tar två lotter , följare från tidigare .
bittan4@gmail.com